Saturday 19 January 2013

paperwork vietnam

Bismillahirrahmanirrahim

Program semester II aku diberi tanggungjawab jadi Ketua Pengarah lawatan ke Vietnam

Still dalam proses siapkan paperwork untuk dapatkan hasil yang terbaik..sikit lah tekanan jiwa..tapi patut relax je sebab memang kena relax sebab program ni kan enjoy enjoy cuma aku je asyik muka ketat and risau tak bertempat je

so aku tengah cuba untuk senyum dan senyum

survey ticket flight harga dah naik dah..

dari RM371 3 hari lepas now RM435...kalau dapat peruntukan cepat dari CESMED boleh lah beli ticket awal yang penting paperwork ni kena bentang dekat Prof Fauzi secepat mungkin untuk dapat dana

so aku tengah berusaha untuk siapkan nya insyaAllah...He will guide and help me,,I believe on Allah's plan for me 100%

InsyaAllah...berjalan lancar..moga Allah mudahkan

release tension sikit dengan tengok gamba ntah apa apa yang aku dah download ni..ok sekian,,Assalamualaikum...

shopping beg sulam..sumber *as stated blog address kat dalam gambar tu..

baju manik manik

deuter backpack..nak grab jugak lah satu

ala ala dodol..gula kelapa in the making sebenarnya





*sumber gambar http://zailabinimdae.blogspot.com/2012/07/tips-untuk-shopping-di-vietnam-lagi.html
dan http://www.adibahkarimah.com

No comments:

Post a Comment