Thursday 20 December 2012

bbq kusdo kdo II

Assalamualaikum and hye

pada 19.Disember 2012............just nak mention yang KUSDO dah buat another bbq party untuk menghargai ahli KUSDO yang berjasa majukan kelab untuk SEMESTER 1 SESI 2012/2013....

hahaha menggelabah je title majukan kelab so haruslah KUSDO keluarkan duit sikit treat their members kan hihi

time ni buat kat rumah a.lan @ rumah timbalan pengetua kdo..tp a.lan felo je ok hihi ala kat blok bawah dekat dengan rumah tetamu tu..

eh,,ada adik,,abang and anak sedara a.lan sekali rupanya time nih

as usual selain menggril ayam dan sosej..menu lain adalah MEE HOON goreng..nasi goreng..buah buahan..air laici,,haa lebih kurang macam ni lah menunya

saya paling suka part menggoreng MEE HOON hihi

masak beramai ramai..yang lead adalah abang kepada a.lan..dia ni memang tukang masak..kira selalu ambil tempahan katering cam tu lah..
so dia lah yang ajar kami masak MEE HOON yang sedap tu..
dia duk je kat tepi peti ais..dia tengok sambil bagi tips memasak..kami yang buat semua..ni lah cara nak mengajar yang betul ehehehe

mula2 dak 1st year ngn abang tu je yang masak..then bila dak2 ni balik bilik memandangkan dah nak masuk maghrib time tu...so..aku dengan judin take over lah kuali tu

kira kamilah yang bagi sentuhan terakhir kat MEE HOON tu

jeng jeng jeng

judin pesan,,"kak,ko jgn bagi masin lagi MEE HOON ni macam time bbq kusdo kdo dulu tu ae"..hahaha..

eh,suka aku lah,,aku yang sukat korang yang makan biarlah masin lagi hohoho

dengan pengawasan leader a.k.a abang kepada a.lan.. aku masukkan garam dengan berhati hati dan terhasil lah MEE HOON yang sedap

menggelabah lagi,,,aku asyik cerita MEE HOON je kan,,entry bbq tapi aku duk mencanang MEE HOON..

eh..ikut suka aku lah,,aku kan nak belajar masak,,aku kan dah nak kawen hahahahaha 

ooppps..ooppps..eh jaga adab sikit..gelak sopan n senyum manis manis...

KUSDO @ kelab keusahawanan kolej dato' onn memang best lah and I always have the sweet and best moment when joined this club

cc: felo keusahawanan n all members of KUSDO..

salam ukhuwah...

No comments:

Post a Comment