Friday 11 May 2012

insan biasa?? dah kenapa

salam perpaduan salam 1 Malaysia semua..
*yup..tepat sekali..aku hanya insan biasa


*insan kerdil yang ingin jua bermadah kat blog yang ala2 tenang n damai dgn template lukisan alam ni hehe, mengisi waktu menceriakan diri..


* tak kisah lah kalau orang cakap blog ni gaya penulisan nya x matured..x kisah lah yg penting  bahagia


*orang selalu ckp ak jenis control cun aje,padahal..aku tak macam tu pon,,aku x ksh x pakai bedak even pergi kafe or pergi kelas mcm org laen,,baju x beriron??tu pun aku x kisah,,pakai tudung senget senget,,suka hatilah yang penting x nampak selekeh..
bukankah kaum hawa ini disyariatkan agar tidak berlebih lebihan dalam bergaya dan sentiasalah tampil kemas sentiasa agar dapat tunjukkan kepada non muslim Islam itu indah dengan berpakaian mengikut syariat sebegitu,,suatu dakwah secara halus tanpa kita sedar telah kita lakukan walaupun dengan cara berpakaian yang penting niat kerana Allah ye..


*aku sangat mudah beri senyuman..tulah cara ak nk lahirkan kemesraan.tapi dgn kaum sejantina je lah..ak kan nk sebarkan bahagia..serious kita kena senyum..tukan sedekah yang paling mudah..tengok..senang lagi nak buat pahala ^_^


*entah kenapa aku sgt sgt susah nak gelak even semua org gelak sampai x kering gusi lah katanya..aku tetap x ada perasaan, aku just sengih sikit2 tunjuk barisan gigi yg comel sudah r kan ..huh apakah??
takde lah,,yang dalam pikiran aku..kenapa harus gelak berlebih lebih karang bukankah nanti ilmu banyak yang akan kuar
haishh..bila  ilmu yang sikit ni  byk yg kuar,camaner nak jawab exam jah oiii...final dekat dah..
tak kisah lah ada exam ke tak..yg penting berpada pada ye lau nak gelak tu..


*ok..sebelum aku fullstop disini,..sekali lagi,,nak tegaskan aku memang insan biasa yang selalu buat silap..so minta maaf sgt2 ye korang..nasihat lah aku dgn cara berhemah


*thanks baca benda berjela jela ni..ok...assalamualaikum..salam ukhuwah..

No comments:

Post a Comment