Friday 29 June 2012

wah my 1st trip nak naik flight

                                 Dengan nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

ini adalah marriot guangzhou shooping complex..ala ala  pavillion kalau kat malaysia.,kami insyaAllah pergi kat  sini..
shopping lah wat apa lagi kan heeeee

InsyaAllah malam ni aku akan terbang ke China sempena "Program Jelajah Prospek Perniagaan di China"

moga Allah permudahkan segalanya n selamat pergi dan balik..mudah mudahan

preparation baru 60% sebab banyak lagi benda x settle..duit tak tukar lagi RM~RMB, baju x pack lagi..n ada

sikit sikit barang x bli lagi tapi insyaAllah sempat nak uruskan sebelum bertolak malam ni  ^_^

and paling penting sekarang aku tengah bertungkus lumus nak siapkan slide 4 presentation kat sana..

adesshh..kerja last minit lagi..ni tgh cari idea lah ni..that's why aku update ini blog wooohoooo...*motif

tempat aku nak pergi adalah Guangzhou..difahamkan sekarang tgh banjir..

moga tempat tempat yang kami nak buat research tu tak banjir hendaknya

ok..aku nak wat preparation utk segala benda yang tertangguh ni

dan paling penting aku nk naik flight ye,,ok nak terbang wooohoooo... ok riak over excited terpancar disini..

control..control...fuh..fuh...ehemm..lalala

1st time kot dapat peluang cmni..

nampaknya 1st negara aku nk pergi adalah China dan

pernah dengar x?? 'tuntutlah ilmu hingga ke negara China'..

ok..semoga trip seramai 14 orang student dan 5 orang pemantau ni selamat pergi n balik..insyaAllah..

No comments:

Post a Comment